דרג/י את עצמך על המימדים הבאים, בהשוואה לכלל האנשים שאת/ה מכיר/ה.
כושר ביטוי *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
יצירתיות *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
יכולת למידה *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
אמפטיה ורגישות *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
סקרנות *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
יוזמה *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
סבלנות *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
יכולת עמידה מול קהל *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
יכולת הקשבה *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
קבלת מרות *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
עמידה בלחץ *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
חברתיות *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
כושר שכנוע *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
מנהיגות *
הרבה מעל הממוצע
מעל הממוצע
ממוצע
מתחת הממוצע
הרבה מתחת הממוצע
החלק הנוכחי של השאלון כולל שאלות סגורות ("אמריקאיות"). השאלות עוסקות בתפיסות שלך ובהתנהגויות אופייניות. שים/י לב! אין תשובה נכונה או לא נכונה. עליך לבחור תשובה אחת בלבד. על התשובה לשקף את מה שנכון יותר לגביך. במידה ואין תשובה כזו, עליך לבחור את התשובה הקרובה ביותר לדעתך ולסמן אותה.
1
חובה למלא סעיף זה
* 1. כאשר אני צריך ללמד או לתת הרצאה על נושא שאני לא שולט בו, אני לרוב
א. אסרב או אעשה כל מאמץ להימנע ממצבים כאלו
ב. אלמד את הנושא שעלי להעביר במסגרת הזמן שיש לי לכך
ג. אשתמש בחומרים קיימים של אחרים (מצגות, מערכי שיעור וכו')
ד. אשקיע זמן רב ואלמד גם מעבר לחומר שעלי להעביר
חובה למלא סעיף זה
* 2. כשאני עובד בצוות ואנחנו נתקלים בבעיה, אני זה ש:
א. בדרך כלל מוביל לפתרון
ב. אעזור לפתור איפה שאני יכול
ג. אהיה מאוד מעורב במציאת הפתרון , אך לא אוביל
ד. אעשה את מה שיבקשו ממני על מנת לעזור
חובה למלא סעיף זה
* 3. כאשר דעתי שונה מרוב חברי הצוות, אני בדרך כלל
א. אצליח לשכנע אחרים בצדקתי
ב. אם חשוב לי מאוד, אוכל לשכנע את הרוב בדעתי
ג. אנסה לשכנע בדעתי, לפעמים אצליח ולפעמים לא
ד. אקבל את דעת הרוב
חובה למלא סעיף זה
* 4. בנוגע לעבודה בצוות, אני
א. בדרך כלל נהנה מזה ומעדיף על פני עבודה לבד
ב. לפעמים נהנה בזה ולפעמים פחות, תלוי בצוות
ג. מוכן לכך, אך אעדיף לעבוד לבד
ד. ככל הניתן, מעדיף לעבוד באופן עצמאי
חובה למלא סעיף זה
* 5. כאשר אני נמצא בקבוצה ומישהו מתרגז, צועק ויוצא מהחדר, אני
א. אגש אליו לבדוק אם מישהו אמר משהו שפגע בו ואם הוא צריך לדבר עם מישהו
ב. אמתין שיירגע ובינתיים אנסה להרגיע את הצוות ולהמשיך בעבודה
ג. אחשוב שהוא לא מספיק מתחשב בשאר חברי הצוות
ד. משתדל לא לתת לזה להשפיע עלי, אני לא יכול לשלוט בתגובות של אחרים
חובה למלא סעיף זה
* 6. אם אני נתקל בנושא חדש שמעניין אותי, אני
א. אחקור ואברר עליו, עד שאבין לעומק ואולי אף אצטרף למסגרת העוסקת בכך - פורום, קורס וכו'.
ב. אבדוק יותר לעמוק ואמשיך להתעדכן לפרקים
ג. אתעניין באותו רגע, ואם יהיה לי זמן אחקור קצת בעצמי
ד. לרוב אעזוב את זה תוך זמן קצר
חובה למלא סעיף זה
* 7. כאשר אני נדרש לדבר מול קהל שלא מקשיב, אני לרוב
א. אצליח לגרום לחלק מהם להתעניין
ב. אצליח לעורר קשב יחסית בקלות
ג. אגיד את הדברים שתכננתי, ללא קשר אם מקשיבים או לא
ד. אעדיף שלא להיקלע למצב כזה
חובה למלא סעיף זה
* 8. בקבוצת עמיתים, אני
א. משתדל להתעניין במה שקורה מבחינה חברתית
ב. תמיד יודע מה קורה עם כולם
ג. מתעניין בעיקר בחברי הקרובים
ד. מתעניין במה שקורה לאחרים, רק אם הם בוחרים לספר לי
חובה למלא סעיף זה
* 9. התחלתי קורס או תהליך למידה בנושא מסויים ונתקלתי בקשיים משמעותיים. לרוב אני
א. לא אוותר, קשיים רק מדרבנים אותי
ב. אעשה כל מה שניתן כדי להתגבר על הקשיים ואוותר, רק אם אין ברירה
ג. אעזוב, אעדיף להשקיע את זמני במשהו אחר
ד. אקדיש מאמצים סבירים להתגבר על הקשיים, אך לא על חשבון דברים אחרים
חובה למלא סעיף זה
* 10. אני לומד הכי טוב, כאשר אני
א. מלמד את הנושא לאחרים או משתתף בדיון עליו
ב. משלב בין מידע שמקבל ממרצים או מנחים לבין למידה עצמאית על הנושא
ג. שומע הרצאה מובנית עם כלים מעשיים
ד. מכיר כבר את הנושא
חובה למלא סעיף זה
* 11. כאשר מישהו בא אלי בטענות, שיש בהן מן הצדק, אך סגנונו פוגעני או אגרסיבי, אני לרוב
א. אעדיף לעזוב, או לתת לו את מה שהוא רוצה
ב. אשתדל להתעלם מהסגנון, ואתייחס לתוכן
ג. אקשיב לו בלי להגיב ואטפל בזה אחר כך
ד. אדע להעמיד אותו במקום ולגרום לו לשנות את סגנון הדיבור, בטרם נתייחס לעניין
חובה למלא סעיף זה
* 12. כאשר מבוצע פרויקט חדש בעבודה, או במסגרת בה אני נמצא, אני בדרך כלל
א. זה שיוזם ומוביל אותו
ב. לא יוזם, אבל מעורב ומשקיע רבות
ג. תורם את חלקי ושם לב שכולם יעשו את חלקם באופן הוגן
ד. אם לא נתבקשתי ישירות ליטול חלק, מתפנה אליו, רק אחרי שאסיים את משימותיי
חובה למלא סעיף זה
* 13. אני מרגיש שינוי בהתנהגות של עמית וחושש שמשהו מטריד אותו, אני
א. אתעקש שיספר לי מה קורה ואשקיע זמן בלהקשיב
ב. אשאל מה קורה אתו ואם ישתף – אקשיב ואנסה לעזור
ג. אגיד לו שיכול לפנות אלי אם יש בעיה ואשתדל להיות רגיש יותר כלפיו
ד. אמתין שיבוא אלי לדבר כאשר יהיה מוכן
חובה למלא סעיף זה
* 14. קיבלתי חזרה עבודה בלימודים או פרוייקט בעבודה עם המון הערות מהותיות, אני
א. אבדוק לעמוק את תהליך העבודה שלי ובמידת האפשר אשכתב את הכל לאור ההערות
ב. אקרא לעומק כל הערה ואנסה לתקן את כולן, גם אם זה ידרוש זמן רב
ג. אתקן את מה שאני מבין במסגרת הזמן שיש לי ואגיש שוב
ד. אנסה להתווכח עם ההערות ואתקן רק את מה שאין ברירה
חובה למלא סעיף זה
* 15. כאשר עמית או תלמיד שלי זקוק לעזרה משמעותית, אני לרוב
א. מארגן את כלל הצוות להירתם לעזרתו
ב. אעזור לו ואמצא מישהו שיעזור לי לארגן אנשים נוספים לעזרתו
ג. עוזר ומבקש מאנשים נוספים שאני מכיר לעזור לו גם
ד. אעזור, רק אם הוא ביקש ואני מרגיש שאני מסוגל לעזור לו